آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

love mami

درباره ی دوازده و سیزده ماهگی عشقم

1393/12/27 10:10
نویسنده : سارا
448 بازدید
اشتراک گذاری

مرد کوچک من سلام

توی این دوماه نفس من چند بار مریض شدی و ما دکتر بردیمت و شما دارو میخوردی تا یه کم روبراه میشدی دوباره تب و سرفه میومد سراغت. از شب تولد مریض شدی نا الان که دارم برات دلنوشته میزارم .انقدر سرفه میکنی که اشک مامان برات در میاددارو هاتو سر وقت میدم نمی دونم چرا این انفولوانزا دست از سرت برنمیداره.پس فردا میریم مسافرت پیش عزیز جون امیدوارم نا اونموقع خوب خوب بشی نازم.همه منتظرتن.دلشون برات تنگ شدهچشمک

عشق مامان در تاریخ  93/12/19اولین یا به نتهایی ایشتادی و سه قدم به سمت مامانی برداشتی. خیلی ذوق زده شدم مکر کردم دیگه تکرار نکنی اما هی بلندت میکزدم میخندیدی و می ایستادی و دوباره  به سمت من میومدی .الهی من دورت بگردم ایشاا... قدم هات  توی زتدگی محگم و استوار باشه بوس

این هم چند تا عکس از این دو ماه

 

اینجا که وسط مبل گیر کردی و شکایت میکنی

چتد تا عکس از تولد نوژا جون

و این هم یک عکس از چهار ماهگی ات که حیفم اومد نزارم

نوروز 1394 رو تبریک میگم بهت ایشااله سال نکویی داشته باشی پسرم

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان زهره
27 اسفند 93 10:42
سلام پسر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه تمامی عکس ها عالی بود خوشم اومد من عاشق پسرتونم به امید150 سالگیش سال خوب وخوشی بهمراه سلامتی رو برای شما آرزومندم امیدوارم به تمامی آرزوهاتون برسید دوستتون دارم سال برشما خوش
سارا
پاسخ
ممنون از شما زهره جون سال نو شما هم مبارک وسال خوبی داشته یاشید آریا جون هم خیلی گل
زهره مامان امیرحسین
25 فروردین 94 0:43
سلام به مامان ارسام جون سال نورو بهتون تبریک میگم امیدوارم سالی پراز برکت توام با سلامتی باشه من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم و از دیدنش لذت بردم خدا پسرتون حفظ کنه منم یه پسر یه ساله دارم و گرگان هستیم از دیدنتون خوشحال شدم اگه دوس داشتین بیشتر باهم اشنا بشیم بهم ایمیل بزنین اخه من وبلاگ ندارم
سارا
پاسخ
سلام زهره جون مرسی از نظرتون . خدا پسر شما رو هم حفظ کنه مامان گل.
تاپ
28 فروردین 94 12:41
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد