آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

love mami

جشن تولد یکسالگی دردونه ما

1393/12/14 2:34
نویسنده : سارا
508 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ماهم آرسام

تولدت هزاران بار مبارک.قشنگترین روز زندگی من هم همین می تونست باشه که تو رو داشته باشم پس من هم هزاران بار از خدا بابت وجود نازنین تو تشکر میکنم .سام عزیزم بهترین ها رو برایت آرزو میکنیم و امیدوارم خوشبختی  رو در لحظه به لحظه زندگی ات احساس کنی.خوشبختی من یعنی بهترین ها برای تو .مامان و بابا خیلی دوستت دارند و از زندگی با حضور تو لذت میبرند پس هیچوقت از ما دور نشو.

93/12/1

 

نمونه کارت دعوت

نمونه گیفت باکس ، برگه یادگاری

عکس هایی از تزیینات

 

ریسه 12 ماه زندگی

و اما کیییییییییییییییییییکزبان

اینم پسر ناز ما

قبل از اومدن مهمونها

آرسام و بابایی

عزیزم کلا کوک نبودی واسه تولد آخه خوب نخوابیده بودی

 

و پسر من تا کیک دید با کف دست رفت تو کیک

آخ جون کیییییییییییییک

اینم عکس برش کیک

سام عزیزم تولدت در دو شب متوالی برگزار شد چون اگر یک شب بود خونه  خیلی شلوغ میشد

و پذیرایی مشکل بود. هر دو شب خوب بود و خوش گذشت.

این هم چند تا عکس از شب دوم

پسرمن

یک ساله شدی و من یک سال شیرین بودن  مادری رو چشیدم.

ایشاا... خدا عمری با عزت و افتخار یه تو هدیه کنه.

الان که یک سال شدی خیلی هم شیطون شدیمحبتکلاغ پر بلدی . بوسبدن و دست زدن .الو کردن ...

ابراز محبت تو خوب میدونی . عاشق تلوزیونی... پیام های بازرگانی رو با دقت تمام نگاه میکنی و پلک نمیرنی.

7 تا دندون داری .وزنت11/250 کیلو گرم و قد 82 cm.

خوب با ماشین هات بازی میکنی.گلاه تو سرت میزاری. موز و آب پرتقال خیلی دوست داری. وقتی تشنت میشه میگی آپهههه... ای جونم

خیلییییی بابایی شدی حنی پشت در حموم منتظرش میشینی و در میزنی

و خیلی چیزهای دیگه که ممکنه من یادم رفته باشه بنویسم.

بازم میگم به دونه ایی عزیز خونه ایی.بوس

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

محمد
14 اسفند 93 22:50
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
مامان رهام
17 اسفند 93 10:26
آرسام عزیزم تولدت مبارک برات بهترین ها رو آرزو می کنم و امیدوارم در کنار مامان و بابای مهربونت همیشه شاد و سلامت و موفق باشی و تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری
سارا
پاسخ
مرسی مژگان جون خدا رهام و براتون حفظ کنه
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
23 اسفند 93 11:24
عزیزم تولدت مبارک البته با تاخیر... چه تولد شیکی دست مامان و بابا درد نکنه...
سارا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین شما.تولد دوقلو های نازمم مبارک
مامان هانیه
26 اسفند 93 11:58
سلام ارسام جون تولدت مبارک
سارا
پاسخ
مرسی از شما هانیهجون
سيدفاطمه
27 اسفند 93 10:25
تولدت مبارک آرسام جونی آفرین به این مامان باسلیقه قوربون پسر خوشتیپ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد