آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

love mami

دهمین ماهگرد شازده کوچولو

1393/10/10 18:48
نویسنده : سارا
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شاهزاده ی مامان .امروز میخام عکس و خاطرات ده ماهگی ات رو برات بزارم .اول از همه این و بگم که دهمین ماهگردت همراه شده بود با تولد 34 سالگی بابا بهروز و اولین یلدای پسرم .

از طرف خودم و آرسامی از همین جا تولد بابا بهروز دوست داشتنی رو بهش تبریک میگیم و میبوسیمش و بهش میگیم بابای خوبم و همسر عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاا... سایه ات همیشه بالای سر ما باشه و اینکه ما عاشقانه دوستت داریم.محبت

باسهشاهزاده ی من در حال حاضر روی تخت مامان خوابیدی.حالاها خیلی وروجک شدی .چهار تا دندون داری دوتا بالا و دو تا پایین .سینه خیز میری و میخای همه چیز و بگیری.از همه چیز میگیری و بلند میشی و سعی میکنی با کمک اونا راه بری.ناخن هات بلند که میشه فقط بشکون میگیری و ناخن میکشی نمیدونی چقد دردم میاد.میوه و غذا که میبینی پستونک تو پرت میکنی و با چشمانی متقاضی به اونا نگاه میکنی و با اشتها کاملا غذا  و میوه تو میخوری راضیوقتی خودتو لوس میکنی صورتت تو میچسبونی به لپای مامان و بوس میدی و وقتی صورتمو جلوت میارم میگم آرسامی ماما بوس بده لباتو باز میکنی و میچسبونی به لپام .الهی دورررررررررررررت بگردم که انقد شیرینی.محبتچند روزی هم یاد گرفتی که ازت چیزی بخاییم بگیم بده میزاری توی دستامون.

پنجشنبه هفته پبش جشن تولد کوروش جون یود ما هم رفتیم خیلی خوش گذشت.(93/10/5)

اینم چند تا عکس یادگاری

چند تا عکس از تولد کوروش


ایشاالله تولد خودت عشقم

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان میم
10 دی 93 23:30
چه خوردنیه این پسر
سارا
پاسخ
دیاناتم
17 دی 93 14:57
سلام، پیغام شما را دریافت کردم دیاناتم این تم را ندارد در صورت تمایل به طراحی این تم ، هزینه ای بابت طراحی آن گرفته نمی شود فقط حداقل سفارش شما می بایست 400 هزار تومان باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید با تشکر دیاناتم 09394843159 22468609-10 021
مامان مژگان
28 دی 93 10:02
ده ماهگیت مبارک ارسام جونم ایشالا تولد 120 سالگیت
سارا
پاسخ
lمرسی مژگان جون
مادر بزرگ
28 دی 93 10:39
سلام عزیزم وب خوبی دارید من با اجازتون لینگ کردم خوشحال میشم شما هم مارو لینگ کنید
رونیکا
28 دی 93 10:58
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
ترکان
2 بهمن 93 21:49
سلام.خوبین؟ وبلاگ قشنگ دارین.ماشالا آرسام خیلی شیرینه خدا حفظش کنه.من همه وبلاگتونو خوندم.لینکتون کردم.خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
دنیای دسر
6 بهمن 93 20:06
آپـــــــــــــــــــم عزیزم (:
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد