آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

love mami

چهارمین مروارید

1393/9/25 11:48
نویسنده : سارا
510 بازدید
اشتراک گذاری

ناز منی

خیلی اذیت شدی یک هفته به شدت مریض بودی سه شبانه روز تب داشتی بعد دیدم سفیدی مرواریدت زیر پوست نمایان شده و 22/9/93 تاولش ترکید و دندون نازت نمایان شد و تیک تیک با آب خوردن صدا میده . عزیزم 24/9/93 ساعت 4 بعد از ظهر تو روروئک دور میزدی که گیر کردی به فرش و پرت شدی روی زمین .الهی مامان دورت بگرده که دندونت گیر کرده  بود و لبت خون می اومد بابایی خیلی بی تابی کرد و ناراحت شد بفلت کردم و لبت و با پنبه پاک کردم . تو بغلم خوابیدی ولی مامانی خیلی برات گریه کرد . من و ببخش که گاهی مجبورم بزارمت توی روروئکخجالت تا فرداش بابایی بوست میکرد و اذیت دلجویی میکرد.

ساعت 5:30 هم نوبت داشتی برای چکاپ گوش .رفتم پیش خانم دکتر پرستو بی آزار  و تو انقد ملوس و ناز بودی که کلی خان دکتر نازت کرد و می گفت چه کاپشن خوشگلی داره این پسر خوشتیپهمحبت

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان علیرضا
25 آذر 93 12:13
سلام میشه به پسر کوچولوی من رای بدین؟ کد 13 رو به 1000891010 پیامک کنید
سارا
پاسخ
حتما عزیزم
مامان زری
25 آذر 93 23:21
الهی خاله برات بمیره ،نبینم دیگه گریه ات رو عزیزم مامانی دفعه اخرت باشه چشم از پسرمون برمیداری
سارا
پاسخ
]چشم خاله خاله جونم
مامان مژگان
29 آذر 93 8:20
سلام سارا جون چقدر ناراحت شدم برای آرسام راستش دندون چهارم رهام هم 3-4 روز پیش بیرون زد ، دیروز داشت بازی می کرد که دهنش رو کوبید به لبه تخت و لثه اش ملتهب شد، 3-4 ساعت بعد بهش بیسکوئیت دادم که بخوره ، باعث شد لثه اش باز بشه و کلی خون بیاد یه وقتایی هر چقدر هم که مراقبت کنی باز یه اتفاقایی می افته که از کنترل ما خارجه ایشالا که این فرشته کوچولوها همیشه سلامت باشن
سارا
پاسخ
سلام مژگان جون واقعا همینطوره .خیلی برای آرسام ناراحتم که نصف روز تنهاش میزارم .امیدوارم هر چه زودتر این کوچولوها بزرگ شنراستی رهام عزیزم و ببوس با اینکه غقط عکس اشو میبینم ولی برام دوست داشتنیه
شیما مامان شاهین کوچولو
29 آذر 93 18:46
سلام عزیزم... شاهین تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده. لطفا کد 40 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید.. ممنونت میشم
سارا
پاسخ
حتما عزیزم
کوثر
10 دی 93 17:49
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد