آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

love mami

هشتمین ماهگرد آرسامی ، نانازی

1393/9/13 1:42
نویسنده : سارا
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

پسرم  هشتمین ماه تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککبوس

به خاطر جابجایی خونه خاطرات و عکس ها تو دیرتر گذاشتم.از اول مهر مامانی داره میره سر کار و پسر نازشو تنها میزاره.من و ببخش ولی مجبورم.خیلی دلم میگیره وقتی ساعت 7صبح لباس تنت میکنم و میبرمت  بیرون .مخصوصا اگر هوا سرد باشه.اول می خواستم مهد کودک بزارمت اما چیز های مثبت نشنیدم برای همین ترسیدم . سمانه جون تقبل کرد شما رو نگه داره .ازش ممنونم که مواظب پسر من هست اونم به خوبی یه مادر واقعی . بعضی هفته ها مامان فاطی میاد پبشت .اگه توی یه شهر با مامان جون زندگی میکردیم خیالم راحت بود. گاهی هم عمه سپیده و عمو یاسر میان و چند روز مواظبتن.از همشون تشکر میکنم امیدوارم یه روزی بتونم براشون جبران کنیم.خجالت

 

 

اینم چند تا از عکس های ماهگردت.

بهت قول داده بودم این هفته میام و وب و به روز میکنم سدم مامان خوش قولخندونک

ما خیلی دوستت داریم آسات


 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد