آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

love mami

ششمین ماهگرد نفسم

1393/6/9 20:19
نویسنده : سارا
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

آرسام ماهم

ای تماشایی ترین مخلوق زمین،آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم

 

عشقم نیم ساله شدنت مبارککککک

چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن  دوباره به روز زیبای آغاز تنفس

 

 

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای با تو بودن ، و چه اندازه شیرین است امروز.........روز میلاد....روز تو.......

روزی که تو آغاز شدی .

ششمین ماهگردت مبارکککککک

عشقم،زندگیم،نفسم

 


 

آرسام ، مهسا و کوروش

 

اینم بابا بهروز که عاشقانه دوستت داره و به  تو می باله

 

 

و اما صبح روز بعد.....

واکسسسسسسسسسسسسسسسسسسنترسو

الهی دورت بگردم چطوری دلم مباد این لب خندون و گریون کنم

 

 رفتیم یه کم گریه کردی و ولی زودی بابا بهروز بغلت کرد و تو هم ماشاا... انگار نه انگار خونه ام که اومدیم استراحت کردی و زودی خوب شدی

بغلبغلبغل

دیگه پسر مامان غذا خور شد


 دکترت گفت از حریره بادوم و فرنی شروع کنم بهت بدم اما شاهزاده کوچولوی من اصلا دوست نداره و با بی اشتهایی کامل مب خوره و منم تصمیم گرفتم بهت کم کم پوره بدم که کاملا پسرم خوشش اومده و با اشتهای کاملی می خوره.بوس

 هنوز یادم نرفته ابن رو هم بگم چند روز مونده بود شش ماهت تموم بشه متوجه شدم که کاملا بطور مستقل میشینی عزیزم ولی دورادور مواظبتم

دیشب هم پدر و پسری رفتین سلمونیخندونک

منم اومدم چون میخاستم کنار عزیزم باشم موهای نازتو کوتاه کردیم

هزار  ماشاا... نازتر شدی عکس هانو تو پست بعدی میزارم.بای بای

 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان شقایق
15 شهریور 93 16:11
سارا
پاسخ
شیما مامان شاهین کوچولو
22 شهریور 93 12:16
اخیییی قربون این کپلی بشم من 6 ماهگیت مبارک مامانی به زری جون گفتم یه گاز گنده از لپای پسرت بگیره
سارا
پاسخ
مرسی مامان شقایق
مامان مژگان
22 شهریور 93 14:31
عزیز دلم چقدر شما ماهی آرسام جونم، عکساتو که دیدم دلم می خواست بخورمت سارا جون لطف کردین به ما سر زدین، با اجازه لینکتون کردم خدا آرسام عزیز و دوست داشتنی رو براتون حفظ کنه
سارا
پاسخ
مرسی مژگان جون .پسر ماه شما هم خیلی دوست داشتنیه .خدا حفظش کنه . حتما میام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد