آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

love mami

مسافرت تابستانه کوچولوی ما

1393/5/31 15:51
نویسنده : سارا
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرک خودم

بلاخره قسمت شد بعد از دو هفته خاطرات و عکس های سفر ت تو بذارم.چشمکعزیز دلم ...

اول سفر دو روزه یمان به دریا رو برات می نویسم.خونواده خاله زهرا(آرنیکا جونم) و خونواده خاله صفا(مهیار جونم) برای دید و بازدید خونه ما اومده بودند و همگی تصمیم گرفتیم دو روز بریم دریا. تصمیم دریای بابلسر بود اما وقتی رسیدیم ساری گفتند دریای فرح آباد ساری هم قشنگه.پس برای رسیدن به دریا راه رو کوتاه تر کردیم و رفتیم فرح آیاد.تقریبا غروب شده بود که رسیدیم و مستقیم ماشین ها رو پارک کردیم و رفتیم سراغ ساحل .شما هم تازه از خواب بیدار شده یودی و کوک کوک بودی.محبت

پس حصیر پهن کردیم و لباس مناسب پوشیدیم و همگی راهی آب شدیمخندونک

شما هم ناز و مهریون همه رو مجذوب خودت کرده بودی.یا از دور نازت میکردن یا میومدن جلو و از من میخاستن تو  رو بغل بگیرنخجالتمنم خجالت میکشیدم نو رو بهشون ندم.پس میدادمت.

من خودم قربون اون لبخند نازت مبرم بوخدااااااااااااااااا

پاهای کپل ؛شنی تو ببین

ماشاا.......... داره

کلی تو آب بردیمتچشمک

اینم مهی خاله

اینم آرنیکای نازم

دیگه وقت رفتن بودگریه

 

ایشاا... دریای بعدی که خودت تو آب دریا قدم برداریبای بای

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان وبابای ساینا خانم
31 مرداد 93 16:06
[سلام مرسی عزیزم ایشاا... کوچولوی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد.یه کوچولوی ناز]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد