آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

love mami

شروع بازی های جدید نانازی

1393/4/23 23:54
نویسنده : سارا
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفس مامان

پسر من دیگه مردی شده واسه خودش،تنهایی کلی بازی میکنی من از دور مواظبتم.تو رورئک میشینی و رو سرامیک تاتی تاتی میکنی اما رو فرش دنده عقبی میری.تو وان خودت حموم میکنی و سعی میکنی اسباب بازی های شناورتو بگیری و تو دهنت بزاری.امروز چهار ماه و بیست و یک روزه شدی.و مامان فاطی روب مبل نشوندتت و باهات بازی میکنه ولی تو فقط به من نگاه مبکنی منم  از دور قربون صدقت میرم.

با کالسکه بیرون میریم و شما پسر عاقل و مهربونی هستی.عشقم هر کی میبینتت نازت مبکنه.منم کلی به خودم مبالم که تو رو دارم.و تا جایی هم که بتونی سرتو بالانگه میداری و میشینی.

 

آرسامم این و بدون که من و بابا بهروزی خیلی دوستت داریم و همیشه میگیم کاش رودتر از اینا آرسام و داشتیم.زندگی ما با تو کامل شده.

همیشه کنار ما باش و ما رو تنها نذارمحبت

 

بوس بوس فراوون

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان زری
26 تیر 93 21:44
واییییییییییی خاله دورت بگرده که انقدر خوشگل و ملوسی عزیزم بالاخره تلسم شکسته شد و من تونستم برات کامنت بزارم خاله جون ولی همیشه بهت سر میزدما
مامان زری
26 تیر 93 21:45
بوس بوس برای خاله زری جون و آرنیکای نازم
شیما مامان شاهین کوچولو
31 تیر 93 15:27
سلام همشهری. به طور اتفاقی با وبلاگتون اشنا شدم ماشاله چ پسر خوشگل و تپلی داری. خدا حفظش کنه خیلی نازه وقتی وبلاگتونو خوندم بعدش متوجه شدم گرگانی هستی خیلی خوشحال شدم
سارا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم شاهین کوچولو هم ماشاا... خیلی نازه.اما من از قبل وب شما رو می دیدم از طریق وب آرنیکا ، ویلاگ شما رو میدیدم اما نمی دونستم گرگانی هستید الان خوشحالم که با شما آشنا شدم.بازم به ما سر بزنید.
مژده
28 مرداد 93 2:01
آی خدا لپاشو بخولمهزار ماشالله چقدر نازه موهاش سارا جان براش اسفند دود کنید هر روز
سارا
پاسخ
مرسی عزیزم. حتما
مامانی
14 آذر 93 13:48
ماشالله چه نینی خوشگلی خداحفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد