آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

love mami

شروع پنج ماهگی

1393/4/9 23:35
نویسنده : سارا
278 بازدید
اشتراک گذاری

نفسسسسسسسسسسسسم سلام

یک هفته از چهار ماهگیت به قشنگی  گلهای بهاری سپری شد.هروز کارهای جدید انجام میدی.الهی من قربونت برمممممممممممم

خودتو  لوس میکنی ، قهر میکنی،می می نمی خوری تا کلی من و بابایی نازت کنیم نازه راضی میشی پستونک بخوری بعد می می.

برا خواب کلی بیقراری می کنی .پتوتو باید بذاریم کنار صورتت تا چشاتو ببندی یا دست هام کنار صورتت باشه و دستهای کپلت محکم دست های من و میگیره و چشماتو می بندی.

دستاتو تا مچ توی دهانت میزاری و کلی ذوق میکنی و من از او دهانت میکشم بیرون ولی میخندی و به سرعت دوباره همون کار و میکنی.

وقتی خیلی گشنت میشه سرتو به سینه مامان تکیه میدی و به این ور و اونور میچرخونی و نق نق میکنی.

شبها کاملا می خوابی .تقریبا فردا ظهر با مهربونی بیدار میشی .بعد میبرمت سمت سرویس تا بشورمت. دست و صورت و...

دیگه خودت میدونی و بعد تعویض لباس.

فدات شم کلی همکاری میکنی وگاهی هم عکس خانه راه میندازیم انقدر عکس مبگیریم تا خسته میشی و گریه میکنی و مامان دست برمیداره

اینم عکس های روزانه کپلک

 

خیلللللللللللللللللللللی دوستت دارم

مامان

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پارسا
28 تیر 93 14:03
[مرسی عزیزم.خدا پارسا جون و براتون نگه داره.نمی دونم چرا وب شما رو نمی تونم باز کنم.]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد