آرسام خانآرسام خان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مشترکزندگی مشترک، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

love mami

دوران بارداری مامان

1393/3/5 16:32
نویسنده : سارا
519 بازدید
اشتراک گذاری

دوران بارداری من یکی از بهترین و پرخاطره انگیز ترین دوران رندگی ام  بود . فکر این که پسرم چند ماه، چند روز، یا چند ساعت دیگه بدنیا میاد  هر لحظه رو برام شیرین و شیرینتر می کرد . الان که تو رو در آغوشم می گیرم و بوی تو رو احساس می کنم خوشبخت ترین مادر روی زمینم.

این هم عکس هایی تو توی دل مامانی یودی...

فرشته کوچولوی من

برای تو می نویسم

برای تو که به زندگی ام معنای دیگری دادی

برای تو که هر صبحم با فکر تو طلوع میشه و هر شبم با دعا کردن برای سلامتی ات تموم میشه.

برای تو که از الان هم صحبت من و بابا بهروز شدی و هر لحظه لمست می کنیم و عاشقانه صدایت می کنیم.

هر روز برای تو می نویسم ؛ برای توآواز می خوانم ،برای تو طبیعت زیبا رو نگاه می کنم

برای تو لبخند می زنم و عشق می ورزم و برای تو زندگی میکنم.

جان من ، وقتی به یاد می آورم که با خبروجودت جقدر شوکه بودم و گریه میکردم ؛بازم

از خوشحالی گریه ام میگیره.

هر روز خدا رو شکر می کنم به خاطر نعمتی که به من داده.

جان من، عمر من ، شیرینم

خیلی دوستت داریم و نمی زاریم آب تو دلت تکان بخورهمحبت 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به love mami می باشد